Du där, jag här!


Var på stan med min boyFRIEND idag.
Han skulle köpa en laddare på Claes Ohlsson
och det finns fasen inte många tjejer som är helt
förtjusta i att traska runt där uppe!

Jag kollade lite på Hemtex och MQ så länge,
sen några andra butiker på gatan.
Funderade på om jag skulle hinna en snabbis på HM
men jag chansade och gick dit.
Hann med Lindex och Cubus också och då fick jag ett sms.
Trodde det betydde att han var färdig men nej,
han kunde inte bestämma sig för om han skulle köpa
en väckarklocka med soluppgång(!) eller bakgrundsbelysning
till tv:n.

Hahahaha, tog fan ytterligare 20 minuter innan han var färdig.
Väntade på honom utanför Lindex men när jag står där ser jag en människa
jag fruktar så jag var tvungen att gå en bit och oj då,
just då kom min vän.

Stan är liten men för stor för att inte ha tele-kontakt!!

Torsdagskyss från tjej som älskade dagens väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0