Fröken ofrisk!


Just nu känns som om det är massa fel på mig
men det konstiga är att jag faktiskt inte lider speciellt mycket!

Högt sköldkörtelprov, cellförändringar, lättblödliga kärl,
en väldans lessen mage och man misstänker laktosintolerans.

Så många konstigheter det varit de senaste halvåret har
det fasen inte varit i hela mitt liv!!

Laktosintolerant vore fan en mardröm!
Mjölkprodukter i nästan allt man äter ju och jag är
inte bäst i världen på att veta vad saker innehåller
men den stora frågan är ju:
FINNS DET LAKTOSFRI CHOKLAD??

Laktosproblem och konstig sköldkörtel,
inte konstigt jag är svullen om min mage konstant!!
Och gasig och lite gnällig över magont.

Sen har jag ju jämt huvudvärk, torr hud, en hel del acne,
problem med mina halluxar, värk i kroppen vid väderskifte,
mår illa lita allt som oftast, torr i käften, tre tandfickor som
är för djupa och lite rädd för typ allt.

Hur mycket som står rätt till?
Förhoppningsvis allt annat!!

Onsdagspuss från tjej som just idag har ont i visdomstanden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0