Gnällfia nummero uno!


En viss kategorin av människor faller mig inte i smaken:

De som lovar saker och inte håller löftet.
Folk som ringer och lägger på - från dolt nummer.
Otacksamma människor som inte uppskattar saker.
Fyllon på Harrys som tror att lördagkvällar betyder: "fritt fram att talla"!
Själviska satar som kör med andra.
Den där Borat i "Kungar av Tylösand".
"Det som passar mig ska andra anpassa sig efter"-typer.
Linda Rosing, nä jag kan fortfarande inte släppa henne!
Idioter som fattar trögt, dom är värst!!!!
Hemmafruar i leoparmönstrade kläder.
Lögnare är inte så trevliga heller.
Tjejer som inte kan gå i sina skyhöga klackar.
Folk som skiter i att höra av sig.
Knölar på Facebook som gillar ens tråkiga statusar.
Inte så spännande med folk som inte tar ansvar.
De som talar i sär-skrift.
Mongon som inte fattar att dom gör fel.
Pinsamma brudar som är attention whores.
Diana som fyllemessar.

Bortsett från detta så gillar jag alla andra, eller nja
inte alla men väldans många!

Gnällkyss från tjej som upplever lite frustration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0