Hur i hela världen ska detta gå!


Himmel och pannkaka, mina föräldrar ska flytta i helgen.
Jag kommer gå sönder av irritation på min mamma.
Hon har en tedens till att lägga sig fast hon ändå inte
fattar! Hon kommer säga:
- Men varför bär du på det viset?
- AAAAA, var försiktig med den.

Sånt trams och när man ska förklara varför man
valde att göra på valda sätt ser hon bara ut som ett
stort frågetecken och säger "va"!
Då undrar jag såklart om det är så att hon hör
dåligt eller fattar jävligt trögt.

Dessutom lyckas hon fan alltid vara i vägen!
Och det tar ju inte precis en nanosekund för min mamma
att flytta på sig.

Så jag kommer vara sjukt iriiterad med en bubblandes
gryta av ilksa inombords.
Vilket i sin tur kommer leda till att nån annan stackars jävel
blir objekt för att mamma retat upp mig.

Sen att det bara tar tre minuter för mamma att reta
upp mig och att vi ska flytta både fredag och lördag,
det gör ju inte det hela bättre.

Redan nu blir jag irriterad ju!!!!

Kyss från tjej som kommer kollapsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0