Jag kryper tillbaka.......



För ett tag sedan, ganska längesen, när jag var hos PIF-doktorn
(läs:gynekologen) påpekade denna att det inte var helt nyttigt att
raka sig helt. Håret finns ju där för att skydda.

Sen dess har jag alltid låtit bli att hyvla när jag ska till PIF-doktorn.
En månad innan det är inbokat en tid så är det bara att odla friskt.
Bikinilinjen får dock ryka oavsett, jag är inget big fan av hår liksom.

Jag fick en akut-tid en gång och då var det ju lite svårt att följa planen
om att inte raka på en månad, då påpekade faktiskt den doktorn också det.

Det gör att det helt enkelt  är lite genenat för mig att gå dit rakad,
jag måste ju lyssna på doktorns order liksom!

Så måste jag krypa tillbaka till grottan i en månad och lyda order.
Kanske lagom såhär i början av hösten, vem vet, jag kanske inte
fryser lika lätt då.

När jag ändå håller på tänker jag strunta i att raka benen,
what´s the point liksom!

Hårigkyss från tjej iaf ska raka the arm pitts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0