John Blund, har du glömt mig?!


Jag har sovit så ruskigt dåligt de senaste två veckorna.
Har inte så svårt för att somna men fan, jag vaknar en
gång i timmen, oftat 55 eller 07. Hela jävla natten ska jag
envisas med att vakna.
Inte så att jag är klarvaken och skulle kunna stiga upp,
snarare ligger jag där i nån medveten dvala och vill
inget hellre än att somna om.

I lördags var det katastrof!
Sov nog nästan ingenting. Fördelen var väl att jag inte
kunde hålla koll på vad klockan var för jag nansade
i nån annans säng! Men det känns som om jag var dval-vaken
hela jävla natten.

Om jag är trött på dagarn? Eh, det är ett stort jävla skämt
att påstå att jag nånsin känner mig utvilad!

Så just för tillfället är jag en förvirrad zomie-Diana
som är ruskigt trött men alltid vaknar INNAN klockan ringer!

Tisdagskyss från tjej som befinner sig i den onda cirkeln!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0