Just my fucking luck!


PIF-doktorn idag var ju inte så jäkla spännande!
Han tog ett cellprov som sig bör, kikade in i mig
med sitt mickroskop och sedan konstaterade han
att det behövs en operation.

Om möjligt blev jag ännu spändare när han yttrade det ordet.
OPERATION, fan det låter läskigt.

Förra gången behövdes det ju bara brännas på tre ställen
och det var vad jag var inställd på men nej nej,
med min vanliga tour var området större.
Och inte fan var det ens samma område som sist!!

Helvete heller att jag blir sövd, aldrig! Då tar jag fan hellre toilax
tio dagar på rad!!

Tack högre makter att jag inte behöver bli sövd.
Ryggmärgsbedövning, lokalbedövning och ett dropp med
självreglande smärtstillning.

Skär bort området med skadade kärl med laser
och det går jättefort, sa han.
Han påpekade även att det inte gör ont.
Om det inte gör ont borde jag ju inte behöva smärtstillande
dropp och framför allt borde det väl räcka med bedövning!

Dessutom skulle han såklart känna i min rumpa också.
Ge fan i min röv, den känner sig våldgästad efter allt
pillande!
Det är ett exit hole so do not enter for fuck sake!!!

Onsdagskyss från tjej som tycker det verkar läskigt med en OP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0