Lång trång gång!!


Jag har den pinsammaste läkartiden ever på måndag.
En manlig läkare ska kika in i min gång,
den där gången som är innanför det man sitter på.
Gången där det egentligen bara kommer UT saker.
Gången vars ingång är mellan skinkorna.

Korvar, blajjor eller vad man vill kalla det,
är normalt det som kommer ut, men nu ska en slang in!

Och det ska vara helt rent där i gången, slemhinnan
ska vara fin så doktorns lampa på slangen ska
kunna visa det som ska synas.

Så jag ska plågas med att ta ett microlavemang,
verkar tokigt läskigt. Såg Trainspotting och i den filmen
sprängs ju nästan en kille av bajsnödighet.

Tänk så blir det så?!
Men men....doktorn har väl rätt.

Varför han ska filma i min gång?
Jo, för jag har inget modellansikte så vi kollar
andra vägar så att säga.......


Onsdagskyss från tjej som gärna slipper!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0