Livligt liv på natten!


Ger det ett nytt försök att sluta röka.
Precis som förra gången använder jag fenomenet nikotinplåster.

Denna runda "hudfärgade"-lapp orsaker underliga drömmar.
Dom är sjukt verkliga också.
Förra gången jag försökte sluta röka tyckte jag att det var ganska
kul med drömmarna och jag brukar aldrig komma ihåg mina
drömmar så det var fräsigt att göra detta.

Nu är det inte lika kul, vaknar miljoner gånger och drömmarna
är knas och grymt verkliga!

I natt drömde jag att det gick hål på mitt duntäcke och det var dun all over
my bedroom. Jag sopade ihop dunen med handen och la dom på golvet vid
sängkanten. När jag vaknade i morse trodde jag nästan att det var på riktigt
så jag var tvungen att kolla ner på golver - inget dun!!

Drömde också ett min kompis var dum mot mig och jag är nästan lite
arg på min vän på riktigt för det drömmen känns så verklig!!

Ondagskyss från tjej som är trött efter alla uppvaknanden i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0