Loosing it!


Jag tror faktiskt att man på riktigt kan bli galen av att
sluta röka. Inte av röksugen men av annat som sker
i kroppen.
Magen.....den blir liksom lite lessen när man slutar röka.
Om det beror på nikotinplåstren eller giftet man inte suger
i sig längre vet jag inte.
Men lessen blir den iaf!

Drömmarna och sömnen är fucked up.
Kaffet smakar inte riktigt detsamma.

Och det är en ren jäkla vana det där med att röka
och jag vågar påstå att det är vanan som är svårast
att hantera. Sitter automatiskt i mitt huvud att jag vill
röka efter maten eller kaffet.

Tanken far helt automatiskt i huvudet vid tillfällen då
jag brukar röka. Nästan så att jag för några sekunder
glömmer att jag slutat röka och inte har några cigg.
Skulle nog per automatik kunna knalla ut på balkongen och undra
vad fan jag gör där ute, jag röker ju inte!!

Man lär sig liksom röka genom tvång. Förtsa ciggen är INTE god
men på något sätt plågar man sig själv med fler cigg
och hipp som happ så har man rökt i många år.

Ja, inte fan är man smart som röker!!

Prata i telefon och röka en cigg tillhör kvällens trevligheter
och vad ska jag göra nu liksom?!

Fredagskyss från tjej som undrar vad fan hon ska göra istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0