Men nej, det hjälper liksom inte!!


Asså, just nu ogillar jag en människa så sablars mycket.
Sådär ruskigt mycket att jag önskar att jag fick gapa
och skrika och skälla som aldrig förr.
Säga alla saker som klampar runt på mina never
och de saker som stör mig som in i bomben!

Utan att bli motsagt och utan att bli dissad,
den ogillade människan ska bara stå där och skämmas
över sig själv och drabbas av tunghäfta.

Sen får det gärna dyka upp några ursäkter
och ett tecken på ånger!

Jag vågar påstå att det alltid finns en förklaring till varför folk är
som de är eller varför dom gör som dom gör.
Givetvis är det ingen ursäkt och inget försvar men en förklaring
och anledningen gör att man på något sätt kanske kan förstå
någons galenskaper. Eller inte förstå galenskaperna utan var ifrån
de kommer och då kan man inse att det kanske inte är personligt!!

MEN oavsett varför kan man inte stå ut med vad som helst!!
Världen är faktiskt full av puckon, det gäller bara att ta avstånd
och hålla sig borta=)

Puss från tjej som gnällt flera dagar i rad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0