Min fars dotter!


Jiha vad min pappa har samlat på sig!
Jag hade massa skit i mitt förråd innan, det är liksom
svårt att slänga saker. Det finns ju så mycket minnen i saker
fast å andra sidan är det uppenbarligen inte tillräckligt med
viktiga minnen för då hade ju inte sakerna legat i förrådet.
Alltså slängde jag en hel del skit nu för att få plats med skiten
som jag hade sparat hos mamma och pappa.

Nu när vi flyttat åt mamma och pappa kan jag konstatera att
jag har det efter min pappa, det här problemet med att slänga saker.

Pappa har fan sparat på allt och då menar jag ALLT.
Han har dessutom förslag på vad det kan vara bra att ha till.

Dessutom har han lyckats trycka in maximalt med prylar på
minimal yta och det var liksom inget slut på allt som kom fram
ur garderober.
I lördags sa pappa" det är inte så mycket kvar nu" men när jag
kom i tisdags var det lika mycket som det vi flyttat i helgen.
Det stod i garderoberna, informerade pappa!
Och ännu är vinden inte tömd!

Om han får plats med alla saker i en trerummare? Knappast!!
Får tvinga honom att köra ytterligare några rundor till tippen!!

Torsdagskyss från sliten Diana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0