Påfyllning!


Jag fattar inte hur mycket skit folk kan samla på sig.
Min pappa är snart 70 och han har fan sparat ALLT!

Han har flyttat tre gånger i hela sitt liv så packa är
inte något han vinner SM i.
Han har verkligen packat ner ALLT, även helt meningslösa
grejer som bara borde kastat så lång bort det bara går!!
Lite huller om buller också i bananlådor så jag hoppas
han har full koll på sitt egna obefintliga system!!

Jag ska vara där när det packas upp och det ska slängas
mucho mucho onödigt trams.

Nu ska mina päron bo i en helt vanlig lägenhet.
Tycker minsann att det suger rätt fett!
Hus, trädgård och freedom  in Skintaby is gone forever!!
Gräsmatta blir nu ett minne blott men va fan, jag får köpa ett eget hus
med en gräsmatta som aldrig behöver klippas och blommorna i rabatten
är alltid perfekta- av sig själva!!

Barfotakyss från tjej som går barfota på asfalt istället för gräs - betongvärlden is here!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0