Råmande kossa!


Tjolahopp, jag har nog minsann införskaffat en hel
del extra tålamod.
I vanliga fall hade jag fan brutit ihop igår av allt meck.

Städning i nya lägenheten var fan under all kritik men det
skulle ju faktiskt komma en städfirma.
Dom skulle ha varit där och klinat för det skulle vara klart
för inflyttning igår.

På förmiddagen sas det att städkorvarna skulle komma "om en stund", sure!
Kl fyra fick jag ringa och oj, dom var lite sena.
Halv sex kom kärringen, inte hennes fel såklart
för det hade blivit fel i kommunikationen

Hon hann ju inte göra allt igår så hon skulle fortsätta idag.
Hallå!
Så helt enkelt gick de inte att flytta så värst mycket igår,
eller jo, tillräckligt för att jag ska ha ont i hela min kropp idag.
Har tom ont under fötterna!

And now it´s time to do the rest!

Lördagskyss från öm tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0