Söndertrasad!!


En rektoskopi är jävla ingen dans på rosor vill jag lova.
Bara att sitta med doktorn att prata om det är ju dödens
pinsamt men jag  fick tack och lov en käck kirurg
som pratade om det på ett komiskt sätt när han berättade
hur det gick till.

Sen fick jag inta sidoläge där på bristen med rumpan i vädret
med en handduk över mig.

Första grejen som skulle in i mig var läskig men en baggis
i jämförelse med grej nummer två.
FY FAN, det gjorde ONT och jag låg och slog med handen
i britsen.
Ska vi pausa frågade snubben.
Nej för fan, gör klart det för jag tänker inte börja om!

Hade redan ont i magen efter toilaxet och en en grej
som vrids i alla vinklar samtidigt som det blåses in luft
gjorde ont men smärtan när när det stötte emot var
hemsk hemsk hemsk!!

Han föklarade lite fint efteråt att det inte är så konstigt att
det gjorde ont. Ändtarmen klarar max 22 cm och instrumentet
är 19 cm. Tack för infon men jag ville fan inte veta det!!!

ALDRIG ALDRIG att jag gör om detta, möjligtvis om mitt
liv hänger på det, INTE annars!!

Allt var iaf bra. Lämnade ett gen-prov och lite blod sen
var jag fri.
Om jag har ont? Jo, min mage har kollapsat och givetvis
känns det att nån brutalt inspekterat min tarm!!!

Puss från tjej som det är synd om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0