Söteplöt!!



True love är fan i mej en liten bebis som sover
gott på ens bröstkorg. En liten bebis som ligger där
tryggt i ens famn och sover gott.

En liten bebis som liksom är helt nöjd
och andas rogivande!

Hon skiter fullständigt i hur jag ser ut, vad jag har på mig,
vad jag jobbar med eller vilken storlek jag har på kläder.

Hon ligger där och njuter i sin sömn och jag är lycklig att hon
iaf inte vaknar när jag håller henne.
Det betyder att hon gillar mig=)

Hade hon ogillat mig hade hon vaknat och gallskrikit,
vi kan låtsas att det går till så med bebisar=)

UNDERBART det där lilla livet!
Ja, lilla Mikaela ger och får äkta k'rlek - på riktigt!!


Tisdagspuss från tjej som är impad över vilka känslor barn kan framkalla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0