Sprattelgubbe.


VARNING!!
Allvarlig fysisk ansträngning kan ge väldiga biverkningar!

Jävlar vad knockad jag blev av helgens flytt. Jag är verkligen
inte gjord för att bära, inte kartonger och framför allt inte möbler.

Vi saknade manlig power så det var bara att ta i och bära,
bära, bära, bära. Det tog liksom aldrig slut på saker att bära!

Tacka vet jag IKEA, deras möbler väger absolut ingenting
i jämförelse med pappas möbler från 1800-frös ihjäl.
Och jo, mamma och pappa har bara tunga gamla jävla möbler
och tänker dom flytta en enda gång till är jag sjuk just dom dagarna.

För inte fan räckte det med en dag, nej vi körde både fredag
och lördag och då är det  inte klart ännu.

Igår dog min kropp av allt slit. Jag har nog aldrig förr haft sån
uthållighet som i helgen men som sagt, allvarliga biverkningar
kan uppstå.

Jag var skakis i armar och ben, yr, illamående, träningsvärk all over och
tröttare än någonsin igår. Så trött att jag gick och la mig kl nio!
Idag kan jag knappt lyfta mina armar för mina axlar är två
betongklumpar!!

Fast strax ska jag gå och klippa mig, njuta lite av pill i håret
sen förstörs dagen av ännu mer bärande!

Måndagskyss från tjej som har ont ont ont!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0