There´s a fire burning.....somewhere.


Igår när jag entrade Harrys och träffade min syrras boy frågade han mig:
- Var är dina boyfriends? Eller boyfriend? Eller är det boyfriends?

Hahahahaha, Diana och hennes jävla flammor.
Inga nya spännande boys heller, bara återkommande flammor
som tycks fastna.

Dock ska jag påpeka att jag faktiskt träffat samma boy
i flera månader, fast jag är inte upptagen.
Jag är liksom i det där stadiet då man träffar någon
undertiden man väntar på en potentiell riktig boyfriend.
Typ!

På begäran av Jonas får jag snällt starta en återkommande
kategori: månadens flamma.

Fast va fan, jag tänker bredda mig och köra veckans flamma!

Efter att kollat på kvällsöppets valspecial hela veckan är det
givet att veckans flamma är Marcus Birro!!

Inte för att han är snygg, inte ens om jag skulle leta noga hade
jag inte hittat något snyggt över honom men fan,
han är charmig, brutal och lite dissig!
Tuppen upp för honom!!

Flammigkyss från tjej återkommer i detta ämnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0