Antingen eller!



Igår stod jag inför valet och kvalet hurvida jag skulle åka bil eller cykla.
Fint väder så då kan man ju inte göra annat än att cykla.
Plus att cykla skulle innebära att jag skulle komma hem tidigare.
So cykel it was.
Lita lamt med luft så jag svängde inom macken och pumpade men
fan vad sur jag blev när luften 10 metre senare var som bortblås (haha)
och jag va tvungen att ställa cykelhelvetet och gå.
Detta gjorde att jag blev hela fyra minuter sen.
Varm, stressad och inte det minsta sugen på övningarna tanten hade lagt upp.

Så kan det kan när man ska vara nyttigt och inte lata sig med att åka bil!

Onsdagskyss från tjej som är arg på cykeln!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0