Bambi på rullande skor!


Åkte inlines idag. Dessa stackars hjulförsedda pjäxor har stått i mitt förråd
och samlat damm lite väl länge så idag var det dags att rasta dom.

Fick ont i fötterna nästan direkt och efter tio minuter var mina
stackars fossingar både svettiga och väldans ömma.

Fy tusan mina stackars fotsulor, mina smalben och min rumpa.
Aj aj aj, vad kul saker kan göra ont.
Och gör det ont är det inte lika kul längre....

Men jag trillade inte en enda gång, kan bero på min
väldigt låga fart, mina väldigt trötta fötter eller så beror det
helt enkelt på att jag är ett proffs på just inlines!

Söndagskyss från tjej som iaf varit ute nästan hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0