Hallefuckinlulja!


En snäll kvinna vid namn Anna meddelade mig nyss att
mitt senaste cellprov var normalt!
Äntligen!
Så jävla gott att få det provsvaret och nu kan jag andas ut.
Orsaken till mina klena kärl är således inte cancer så jag verkar
ju få hänga kvar här på jorden ett tag tag, till och bock!

Frågan är ju om dom hade hört av sig idag om inte jag ringt dom i morse.
Slöhögar!

Doktorn skickade en hälsning också, han säger att han inte vet hur det blir
med förnyade undersökningar men han återkommer när han fått klarhet
i detta. En operation måste jag räkna, inte tvunget att bli sövd.
Sen hälsade han att jag får komma till honom efter operationen
och sedan lämna cellprov var fjärde månad i ett år och sedan
en gång om året i tre år sen var tredje år.

Jahopp, just nu känns det lite som att dom får göra vad
tusan dom vill, jag är bara överlycklig över att jag är frisk!!

Efter tre cellprov som visar cellförändringar och en operation
känns det som att det är på sin plats att fira lite idag.

Får nog bli lite chokladglass denna strålande måndag!

Kyss från tjej som blev mycket glad och lättad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0