Händiga som vår far.


Projektet: tapetsera två fondväggar hos syster och Jonas är slufört.
Jag och Linda kan klappa oss på axlarna och konstatera att vi inte har
tummen mitt i handen.

Utan (nästan) något gap alls lyckades vi få upp våderna på ett
mönsterpassad, rakt och fint sätt.

Trots min brist på tålamod rullade det på, sen att det tog en
himlans massa mer timmar än jag räknade betyder bara att
vi var extra noggranna.

Och Linda, hon var fan en naturbegåvning!
En stor guldstjärna till henne, hon tänkte logiskt,
jobbade med precission och hade mycket tålamod!

Idag får jag räknas som en stolt storasyster.
Vi hade en bra flow i vårt team idag.

När mannen kom hem från jobbet fick han slava vid spisen och fick
till en väldans god lasagne.
Flickorna tapetserar, mannen lagar mat. Man kan inte annat
än att älska 2011!!

Sovrum:

Kök:


Kyss från tjej som är väligt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0