Hej och hå vad det går!


I natt drömde jag att jag och min granne var i fjällen.
Det var mitt i sommaren och ingen snö men vi åkte slalom
ner i full skidutrustning på gräsbackar.

I slutet av backen var det en JÄTTEstor apelsin,
högre än mina 153.
När vi hade skalat apelsinen blev den en stor chokladtårta.
Eftersom att jag inte ska äta sötsaker nu blev jag sjukt irriterad
på den där jävla tårtan och köttade in min skidstav i den.
Chokladtårtan exploderade och ut sprutade det massa kolor.

I drömmen blev jag helt förtvivlad över allt gott som fanns
och jag gjorde som alla andra tjejer.
Surade, lipade och skyllde allt på min manliga granne.

Blev helt galen på att han tvingat mig åker skidor mitt i sommaren
på en jävla gräsbacke och jag svettades ihjäl i min overall.

Då blev han en hemsk människa som var trött på mitt gnällande
och puttade ut mig ur liften.
Vi var jättehögt upp så jag så när jag landade på mina fötter bröt jag båda
benen och mina benpipor stack ut ur min overall.

Sen vaknade jag och upptäckte att jag hade tappat mitt örhänge!

Jag tittar på tok för mycket film och tänker på tok för mycket på choklad!!

Kyss från tjej som har båda benen i behåll och aldrig tänker åka skidor med min galna granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0