Hjälp, jag har blivit tant!!


Jag började en LÖRDAGsmorgon med att städa!
Sen har jag dessutom suttit på balkongen och LÄST en bok.
Nu tänkte jag spendera denna lördagkväll ensam hemma med en
film. Jag orkar liksom inte mecka mig i ordning för att gå ut.
Ska iväg i morgon också och jag måste ju vara lite pigg då ju.

Fan, vilken jäkla kärring jag har blvivit.
Jag sitter osminkad i joggingbrallor och ska kolla på
"Himeln är oskyldigt blå".
Jag skulle ALDRIG bli en kärring och för bara ett tag sedan
skulle en lördagkväll hemma innebära hemskt sjukdom
eller ågren över beslutet att stanna hemma.

Men fan, jag tycker det är rätt skönt att sitta här i joggingbrallor
och veta att jag slipper tvätta av sminket när jag ska sova och
dessutom kommer jag slippa alla risker med att dricka en öl för mycket!

När jag fyllde 23 (läs:30) i somras trodde jaf att inget skulle förändras,
men nog fan blir man lite bekväm, lite mindre alert och aningens mer kräsen
på utbudet av uteliv.

LÖRDAGSKYSS från Diana som är lite äldre, lite klokare och lite latare.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0