Hur kan ett nej låta som ett ja?!


Helt spontant si så där så bytte jag elbolag idag fast jag egentligen inte ville.
Knackade en tjomme på min dörr och tyckte jag skulle byta.
Jag öppnar typ aldrig dörren men precis innan tjommen ringde på
hade en majblomstjej med sjukt snygga läppar varit hos mig så jag
trodde att det var hon och hennes pappa som plingade på igen.

Men nej, det var det ju inte!
Jag HATAR företagskorvar som plingar på och är så läskigt trevliga
att jag får dåligt samvete och inte vågar säga nej!

Jag tänker säga:
- Nej tack, jag är nöjd med det jag har.
Min hjärna planerar att säga så men jag hör min röst säga:
- Ja, men det låter ju jättebra!

En signatur senare var det klart!
FAN FAN FAN, nu får jag skicka ett mail och säga att jag ångrat mig
och inte vill byta.
Jag måste lära mig att säga NEJ!

Kyss från tjej som inte vill ha kolkraft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0