Inte nu igen......


Jag och syster och lilla hjärtat var och handlade idag, vi skulle höras av när
vi vaknat och bestämma tid
Tyckte det var lite konstigt att hon inte hade hört av sig vid tio så
jag tänkte skicka ett mess.
Ett hävla felmeddelande dök upp och jag provade igen och provade igen  och provade igen....
Funkade icke.
Aja, jag ringer och hoppas på att dom är vakna så jag inte väcker dom.
Nej, jag kunde inte ringa från min jävla tele heller.

Fan vad jag bli trött på att allt går sönder hela tiden!!
Dammsugaren, flera kaffebryggare, två dvd-spelare, min tv har exploderat och
jag är inne på min fjärde telefon. Punka har jag haft 35 miljoner gånger sen
jag flyttade upp hit. Och då har jag ändå köpt ett helt nytt bakhjul men det
hjälpte inte heller!

Efter handlingen fick jag snällt släpa mig ner och hämta min cykel
för att få hem den.
Jag var stressad. svettig och förbannad. Mitt i allt tänkte jag på alla
mina grejer som pajar och ja, jag blev fjortis och hade lipen i halsen.

Sen strejkade en stund genom at sitta rakt upp och ner.
Egentligen hade jag lust att lägga mig på golvet och gråta och skrika
och bete mig som en 5-åring för fy tusan vad frustrerad jag var!

Men det kan man inte göra när man snart är 31, då måste man sansa sig!

HELVETESJÄVLASKITPISSFANSKORV!!

Kyss från tjej som iaf lugnat sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0