Inte så SPYdig inte!


I går kväll var jag inte riktigt i på topp.
För ovanlighetens skull (not) fick jag huvudvärk när jag kom hem och sen
kom det där hemska illamåendet. Tänkte att det kanske var dags för
migrän men det kändes liksom inte riktigt så.
Tjoff, ner med en Ipren och hoppas på det bästa.
Men nä, jag började må mer illa och planen " jag ska äta lite och se
om det går över" funkade inte helt bra heller.

Det blev liksom bara värre.

Så jag körde lite porslinsbuss en stund och fröken Diana är ju hypokondriker
och dessutom uppstår fenomenet panikattack i min värld ibland och då är jag
lagom övertygad om att döden kommit för att hämta mig!

Så när jag låg där över äckliga toastolen var jag tvungenatt ringa
min syster. Med mobilen i ena handen och håret i andra handen
kaskadspydde jag en smula medans syster äcklades i luren.

Migrän kunde jag utesluta när jag kände att maginnehållet ville ut
ut båda hållen.
När man sitter på toa och lättar på trycket SAMTIDIGT som man spyr
i en röd hink är man inte så jäkla kaxig, iaf inte jag.

Sen var jag tvungen att sova på rygg hela natten, jag sover inte bra på rygg.
Ligger i nån konstig halvdvala och lider en del.

Fy fan vad jag är glad över att jag mår tusen gånger bättre idag!

Fredagskyss från tjej som anar illamåendet i bakgrunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0