Ja, min humor är kass men jag har iaf skoj!


Skickade ett ruskigt dåligt och uppenbart aprilskämt till min kära vän
igår. Vi pratade om apriskämt någon dag tidigare så jag var helt säker på
att hon inte skulle gå på något så då kan man lika gärna dra till med ett uppenbart skämt.

Innan jag gick och la mig skickade jag:

Som vanligt har jag suttit vid datorn halva natten men nu hittade jag något konstigt.
XXX är med på den där konstiga sajten på internet.Antar att du lät honom filma när ni låg
men du kanske inte vill att det ska finnas på internet? www.xxxxx.se/xxx

Vig 6-snåret vaknade jag av att min kompis ringde.
Lite halvt hysteriskt sa hon att hon inte hittade sidan jag menade
och undrade om man var tvungen att vara medlem för att se det.

Hahahaha, april april, sa jag.
Dumma Diana, sa hon.

Jag kunde inte somna om så jag gick upp coh käkade frulle.
Råkade somna om på soffan och missade när min klocka ringde kl 9.
Vaknade tjugo i tio och jag skulle åka kl 10.

Det resulterade i att vi fick skjuta upp besöket till mamma och pappa
några timmar så helt plötsligt bet mitt skämt mig i röven.

Ja, så kan det gå.

Lurade storasyster också! Och Ingo! Hihi, 3-0 till mig!
Försökte lura några andra med men nej, det gick inte!

Lördagskyss från tjej som skrattade åt sina egna skämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0