Jippie, I made it!


Jag drack öl igår, flera stycken tom men jag slapp minsann
en dejt med toan! Tack högre makter för detta!!
Personligt rekord för i år iaf! Det bror nog mest på att
jag faktsiskt inte alkade, ingen hemsk fylla!

Sen att jag vakade vid fyra i morse och mådde dödens
illa gör inte så mycket för jag somnade om snabbt igen!

Kvart i nio var det iaf dags att stiga upp och min dag började
så sjukt dåligt så det klokaste hade varit att somna om igen.

Jag kan inte riktigt avgöra om jag var mest arg eller mest besviken!
Precis osm de flesta andra brudar lipade jag en skvätt
när ilskan och besvikelsen hade lagt sig.

Ja, så kan man helt enklet börja en lördag!

Lördagskyss från tjej som är på gott humör igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0