John Blund is late!


Tur att jag vaknade tio minuter innan min klocka ringde idag.
Halv åtta var ju en barnlek, i morgon måste jag gå upp halv sju.

För att besöka snuskgubben. Nä fy så kan man inte säga men jag
fattar inte varför man väljer att bli gyneklog när man är man.
Titta i underliv hela dagarna i ända, nej tack!
Not my thing!

På tal om att titta i underliv hela dagarna i ända
så slog det mig igår att jag minsann saknar att sova ihop med nån.

Att gå och lägga sig tidigt ensam är ju aptråkigt.
För er snuskisar som tänker att jag menar ligga: NEJ, så menar jag ej!

Men det här konceptet att ligga på nåns arm under samma täcke och
känna lite mänsklig värme och hud.

Och det duger ju inte att sova jämte vem som helst heller, det får ju gärna
vara någon som det är trevligt att vakna jämte!

Om jag inte minns fel så sov jag ihop med nån förra helgen,
men det räknas inte. Dels för att han inte är så skoj att vakna jämte
och dels för att jag blev bakis av hans fylleandning!
Men mest för att jag sen förra tisdagen hates hit gutts!!

Så kan det vara.

Återigen måste jag påpeka till er snuskisar som fortfarande tror
att jag vill snuska: NEJ NEJ NEJ, mina kärl pallar inte sånt!!

Kyss från tjej som undrar vart solen tog vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0