Lång lång lördag!


Vaknade skrutt-tidigt i morse. Det är lördag, då ska man faktskt sova
längre än till nio. Inte jag inte!
Jag har både hunnit städa, ta fram balkonmöblerna, rastat hunden
och ätit lunch.
This is gonna be a long saturday.

Tur jag måste vila lite middag idag. Det är helt befokat med en siesta
när det finns puckon som ringer folk mitt i natta!

Om man skickar sms till någon kl 3 och inte får något svar kan man
nog kallt räkna med att människan sover.
Skickar man ett till sms en kvart senare och inte får svar då heller,
ja då är det givet att det sovs i andra ändan av sms-trafiken.

Men så smarta är inte den del av mina vänner tydligen.
För ringer man ytterligare en kvart senare är man lite lätt trög om
man tror att det är en glad Diana som svarar.

Jo, jag ligger och sover men visst ring gärna och väck mig
och föreslå att vi ska efterfysta. Jättegärna!
Klart jag är jättesugen på att gå upp halv fyra, fixa sminket
och dricka några öl - MY ASS!!

Så jag struntar helt enkelt i att svara!

Lördagskyss från tjej som LOVES the sun!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0