Levande alarm!


Idag vaknade jag INNAN min klocka ringde.
Någon i huset var tydligen missnöjd över något.
Sovit dålig kanske? Eller vaknat på fel sida?
Eller inte sovit alls!

Inte vet jag men exakt 08.13 vaknade jag av en arg mansröst.
47  minuter kvar på min sovtid ju men jag var kissnödig så jag
var tvungen att gå upp.
Och har jag väl gått upp går jag ju inte och lägger mig igen!
I en vecka vaknade jag av glada målarkillar, i morse
av min nya gnällfis till granne=)
Jag behöver ingen alarmklocka.

A ja, kom ju upp i god tid inför dagens träning iaf.
Idag gjorde jag en övning med ett så fancypancy namn att
jag inte ens kommer ihåg vad fan det hette.

Inverto....jada jada...jada jada....någonting hette det.

Iaf blev jag yr i huvudet och har ingen önskan om att göra om det.....
Tisdagskyss från hungrig tjej!

PS. Jag och Linda Rosing har likadana jackor, dumma HM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0