Lite för slapp liksom...


Jag är fortfarande tråkig och godkänner och publicerar inte kommentarerna jag får.
Det innebär faktiskt FYRA musklick extra, men givetvis läser jag ALLA.
Vissa är ju skojsiga, andra knäppa men dom bästa/värsta är kommentarena
om att jag "uttrycker mig bra i ord" då får jag skrivkramp!

Märtha , ett speciellt tack till dig=)

Till de som klagar på min stavning: NEJ, jag har inte skrivproblem, det beror
enbart på att jag slinter på tagentbordet för att jag alltid har bråttom och sen
är jag för lat för att läsa genom vad jag skrivit och kolla stavfel.
Ska det vara spontant får man räkna med några fel=)

Hurvida det finns killar som aldrig skulle dejta eller ligga med en
tjej som använder Converse skiter jag rätt fett i, det är inte precis
så att jag tänker ligga med skorna på i MIN säng och smutsa ner den!
Det var det knäppaste jag någonsin har hört tror jag!
Jag hoppas att mina skor finns med på nån bild här i bloggen
annars är konstiga Converse-hataren en stalker=)

NEJ, jag var inte innanför polisens avspärrning när vi var vid ödehuset.
Det är olagligt och jag vågar inte bryta lagen liksom!!
(Fan, det är fult att ljuga och jag har redan dåligt samvete!)

JA, jag gillar godis och JA, jag är lite fet!

Tack snälla du som la märke till att jag har lite större näsa
än dom flesta andra och det var himla trevligt att du kände att
du var tvungen att kommentera det.
Ge mig din mailadress så ska jag skicka ett kort på mitt ID-kort
från -98. Där snackar vi stor näsa, du får gärna studera det kortet och skratta.

TACK för alla snälla kommentarer men komplimanger udanbedes,
risk för hybris utvecklas då och sen får jag skrivkramp i typ tre dagar.

Hur det gick hos PIF-doktorn? Fia, det kommer ett inlägg om det senare=)

KYSS till alla roliga läsare från tjej vars fötter pryds med svart/vita Converse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0