Ljud, ljus och skräp!


Målarna, ja dom ska vara målare men dom är typ max 12 år gamla,
var på glatt humör idag.
Vaknade av deras skrattkavalkad i morse och visst tusan är det härligt
att vakna av glada människor.

Mer sånt.

Nu står det en gubbejävel och sågar ner träden utanför mitt fönster.
OGILLAS starkt då dom där jäkla träden faktiskt skyddar för insyn
från den där grannen rakt över som alltid kollar på Simpsons!

Jag vill inte se honom och vill inte att han ska se mig.
Jag har turen att inte ha ett hus som veter rakt över vilket gör
att man inte ser in jättetydligt hos mig och träden har skuggat så fint.

Aja, får väl hålla mig i badrummet efter duschen så att jag inte gör om det där misstaget
med att chocka grannen genom att visa mina eminenta pattar=)

Nu kommer jag får se snubben i gråa kallingar kollandes på
Simpson varje gång jag tittar ut.
För han gör inte så mycket annat än just det!
Grått är nog dessutom hans favvofärg för jag förutsätter att det inte är samma
underdel som hänger med fortfarande.......

Dessutom bor det två fåglar i det ena träden, nu måste dom nog flytta!

Måndagskyss från tjej som funderar på att kidnappa motorsågen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0