Luftombyte!


Var ute på Andersberg idag och där ute har dom sina egna
lite luriga regler.
Framför allt så tutar dom jävligt mycket där ute.

Jag råkade på ren reflex peka fuck you åt nån galning
som satt i sin bil och tutade och glodde febrilt.

Det är inte precis så att man kan ge sig själv en ego-boost heller
och tänka " han tutade på oss för att han tyckte att vi var snygga"
för där ute tutar dom på ALLA tjejer utan slöja.

Ska villigt erkänna att jag efter min reflexmässiga fingervisning
blev lite skraj att gubben i bilen skulle vända och skälla ut mig!!

På väg hem gäspade jag som en tok och killarna i bilen jämte
oss började härma mina gäspningar genom att gapa
och svälja halva jordklotet. I den stunden brast det för mig och Juliette.
Vi skrattade och skrattade och hon avbröt mina gäspningar med sitt skratt
och jag fick liksom inte gäspa klart så då började jag hosta i stället.

Skratta och hosta när man behöver gäspa funkar inte helt perfa.
Då fes jag istället!

Kyss från tjej som skrattat sig trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0