Min vän!



Ja,hon har nog drabbats av vårens underligheter och drar ner mig i skiten.
Sicken jäkla tur att hon har träffat en snubbe och kommer få ligga i helgen!
Så slipper vi funderingar kring det ena och det andra.

Min vän och jag har himla skoj iaf och jag skrattar alltid när jag är med henne
och eftersom att jag älskar att skratta är det helt perfa.

I morgon ska hon flytta och överge Rotorp. Slut på våra spontana
konstigheter för vi kommer inte ha följe hem varje gång vi är ute.
Eller jo det kommer vi ju för vi kommer vara fjortisar och sova hos
varandra:)
Men det kommer inte bli samma sak när vi inte bor hus i hus.
Lite sorgligt faktiskt att vi inte bara kan springa över til varandra
lite hipp som happ.

Attans att saker och ting ska förändras här i livet!

Fredagskyss från Diana som diggare Ett stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0