Önsketid!


11.11 vaknade jag. När klockan innehåller samma siffror får man
önska sig något så givetvis gjorde jag det.
Men jag kommer inte ihåg vad jag önskade.

Vaknade av en atombomb som brötade ner hela huset,
eller det lät så iaf.
Eller att nån var väldigt bakis och kutade fram och tillbaka från
sängen till toan.

Jag var liksom tvungen att gå upp och ut i trappen för att försäkra mig
om att huset inte höll på att rasa.
Tydligen inte bara jag som funderade på detta för andra grannar befann sig
redan där så jag andades ut och insåg att huset förmodligen kommer stå kvar
ett tag till.

Sen kom det tre kvinnor i en annorlunda bil med pcikadoller på höften.
Tittade ut genom köksfönstret och alla grannar var så där typiskt svenska
och glodde ut från sina balkonger och fönster.
Jag garderade mig och följde med grannen hem för att slippa för att gardera mig
ifrån att polisen skulle plinga på hos mig, det gjorde dom minsann sist dom var här.

Aja, sen plingade det på hans dörr och sen skulle det samtalas lite.

Palla nog, jag kidnappade ett barn och hennes mamma och åkte till
en lekplats och njöt av lite flottemat!

Vad som hänt på Rotorp idag?
Haha, får ni aldrig veta!

Söndagskyss från aningens trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0