Prickig Diana gillar inte pålägg!!


Jag har liksom inte riktigt lyckats med att sluta snooza i en evighet
på morgonen ännu. Aldrig haft problem med det innan så jag skyller
helt på min nya säng!

I morgon MÅSTE jag gå upp halv åtta och försova mig finns liksom inte!

Dags för doktorn dansk i morgon och jag håller tummarna för att
min hud är frisk nu så att herr hudläkare can work the magic
min sin laserapparat.

Jag har spenderat ungerfär tre miljoner år med diverse salvor och krämer
för att dom läskiga svarta propparna ska gå och dö men dom är sega
as hell!

Men va fan, resultat är väl bra om man ska jämför med hur det såg ut innan!

KÄNSLIGA VARNARS!! :D



Måndagskyss från äcklig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0