Rund och glad!


Jag har lyckats med den inte så svåra bedriften att lägga
på mig SJU kilo lite drygt.
Vägde mig efter julafton och i fredags gjorde jag misstaget att
kliva upp på vågen 57.7 kilo tung Diana!

Jag har faktiskt ingen aning riktigt om hur det gick till,
visserligen har jag inte tränat så många gånger i år men det
är inte så att jag krängt som en tok heller.

Givetvis har jag ju märkt av att mina jeans legat i garderoben
och krymt lite granna men va fan, SJU kilo.
Det skojar man inte bort.

Men det är ju trevligt med en utmaning så nu får jag väl lägga lite
kraft och energi på att gå ner iaf 5 kilo.
Ska ju bli spännande att ha något att göra.
Kan dock inte bestämma mig för om jag ska räkna kalorier,
köra GI eller utnyttja Viktväktarnas points-system.

Jag har faktikst varit fet innan, 2003 vägde jag 62 kilo och landade
sedan stadigt på 50 och legat på 50 sen dess.
Tills nu vill säga....och förra sommaren.......

Men jag har iaf mått  jäkligt bra sista månaden,
en glad Diana blir en tjock Diana och jag är faktsikt heller tjock
och glad än smal och lessen=)

Bäst är väl att vara glad och smal så det blir satsningen nu=)

PS. Hur kan Buddah vara fet när det sägs att han levde som asket?!

Måndagskyss från tjej som är trött på röda helgdagar nu -  TRÅKIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0