Så lustigt något så litet kan bli!



VARNING FÖR TRAMS! LÄS INTE OM DU ÄR KÄNSLIG!


Av någon konstig jäkla anledning, som jag inte riktigt minns,
spårade ett samtal med min kompis ikväll ut -big time.

Vi såg en dvärg på torget, inget skoj med det för jag är
faktiskt bara 3 cm längre än vad gränsen för dvärg går och dom är
människor precis som alla andra.

Vi pratade om sniglar och sånt och helt plötsligt uppstod frågan:
Undrar hur det är att ligga med en dvärg? Hans fötter skulle ju nå
till ens knäskålar. Då kom jag att tänka på min syster som är
sjukt känslig på sina knäskålar. Rör man dom hoppar hon fan i taket
och hotar en till döden. Så missionären med en dvärg blir ju lite knivigt
om man har känsliga knäskålar.

Detta fick oss att fundera på att om en dvärg ska ta en tjej bakifrån,
står han raklång då? Inte kan han ju stå på knäna väl......
Min kompis, som är liksom typ två meter lång (minus 30 cm) menar
att han behöver stå på en pall.

Givetvis funderade vi vidare och undrade om dvärgar har små snoppar?
Om dom har "normal" snopp måste den ju se ganska stor ut.

Tänk att ligga med en jätte....Behöver man utropa tsunamivarning
när han kommer eller kan man surfa på vågen in på toa för att tvätta händerna?

Ja, såhär äckliga var vi denna onsdagskväll.....

Kyss fråntjej som iaf skrattade en hel del!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0