Stanna stanna stanna!


Åh vad jag älskar att det är finfint väder!
Det beror nog mest på att jag föredrar att vara utomhus.
Jag diggar stenhårt att vara ute, spelar inte jättestor roll
vad man gör, bara man får vara ute!

Igår åt jag och kära Juliette årets första frulle på balkongen.
Solen kommer inte till min balkong förrän kl två så lite
småkyligt var det men va fan, ibland får man offra sig för att njuta.

Är det finfint väder och söndag är det ju givet att man ska äta glass
i solen och jag är inte den som är den. Lockas det med glass
kan man inte annat än att styra bilen mot Möllegård och äta
mumsig glass. Vi gick faktiskt en runda i den halvdöda skogen där
ute med så nytta förenat med nöje var precis det vi gjorde.

Sen körde vi grillpremiär på den sötaste lilla gröna grillen
och spelade kubb.
Det krävdes TRE tjejer för att få fart på grillen men någon riktig
fräs fick vi inte på den ändå.

Grilla ute äta inne, så fick det bli för även jag var lite frösen när
solen dalade och jag hade faktiskt varit ute typ hela dan.

Underbara söndag!!

Måndagskyss från tjej som ska tapetsera idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0