The joke is on me!


Halmstad är på tok för litet.
Jag ska berätta en hemlis, det är riktigt hemligt så sprid ej vidare.
Jag skäms över att erkänna det men jagär faktiskt med på en
dejtingsida på nätet och ja, jag skickar mail med diverse kufar.

Men det tänker jag aldrig erkänna om någon frågar, ALDRIG!

I alla fulla fall så har jag mailat med en snubbe från Halmstad ett tag,
jag är inte intresserad av att träffa honom men han skriver ganska
roliga mail så det är lite trevligt att kolla inkorgen.

Givetvis har han frågat om vi ska träffas men jag har
varit "upptagen" med massa annat.
För några dagar sedan fick jag ett mail på Fejjan och visst fan
hade han hittat mig där. Jag har inte ens skrivit att jag heter diana,
jag avslutar alltid /D för jag pallar inte ha massa kompisar på fejjan som
jag inte känner. Folk har en förmåga att hitta en på den fabulösa sidan ändå.

Det roliga, eller tråkiga i kråksången, är att han hittade mig för att
jag gjorde ett inlägg på min kompis sida.
Givetvis var jag tvungen att fråga hur dom kände varandra.

Ooooops, hon träffar visst honom!
Nu har jag ju den bästa ursäkten i världen, han har legat
med min kompis så vi kan aldrig bli anat än vänner.

Ibland funkar fan ödet alldeles utmärkt.
Tack och bock!

Kyss från tjej vars öltarm suger lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0