Ur kartongen till nytta!


Såhär på en söndag måste man ju vara lite nyttigt och därför
har jag varit lite arbetsam iaf.

Den där jäkla tv-bänken är på plats nu.
Efter att ha legat i bagaget i bilen ett tag kom den iaf till min hall.
Där fick den pausa lite innan den sattes ihop.

Och ja, jag satte ihop den helt själv.
UTAN att göra fel eller ta sönder något.

Ikea´s jäkla beskrivningar är mongo och när man håller på
med träpluggarna i deras förborrade hål finns det en tedens att
sakerna av den billiga varianten spricker.
Det beror nog dock troligast på brist av tålamod,
om det inte passar blir jag lack och tar i för kung och fosterland
och oj, då finns det en risk att det spricker lite.

Lätt som en plätt och tog max 20 minuter att banka och skruva ihop skiten.
Lättare än att bygga pepparkakshus!
Tv:n har stått på en pall och den hade kunnat stå kvar på den om det
inte vore för att jag behöver den där jäkla pallen för att stå på
annars når jag inte till diverse utrymmen!!

Mäckigast var att flytta tv:n. Tjock-tv i sovrummet och vikten på den
är argument nog att köpa en platt-tv.

Specielt om man ska gå sönder när man lyfter mer än tre kilo!!

Söndagskyss från tjej som tänkte städa garderobe, men......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0