Vänta är för jävla kul - NOT!


I höst är det dags att fixa ärren, inte med laser utan genom att frysa.
1/9 då jäklar är min väntan över, äntligen!

Har ett missbildad kärl i ansiktet som bildar en röd liten prick
och jag vill såklart inte ha fler prickar än nödvändigt så
idag tog han bort den missbildningen.

(Vissa tänker nu att han kanske borde satsa på att ta bort
hela stora missbildningen Diana men det går inte ser ni=))

En spruta i tinningen med lite bedövningen sedan satte han nån
jäkla nål som ger strömimpulser och skär sönder kärlet.
Typ så fattade jag det som.
Ont? Nej men det sved lite och luktade bränt.
Tack gode gud att det finns ett avtal annars kostar det 500 spänn för en impuls,
jag fick 7!
Helt sjukt att en impuls som tar knappt 1 sekund kostar
så mycket.

Det är inom den branschen man borde satsat sina pengar!!

Nu har jag en svart död skorpa vid tinningen.
- Pilla inte på den, sa doktorn. Eftersom att han sa så kan
jag ju inte låta bli.
Dessutom har jag huvudvärk utan dess like.

Nu funderar jag på om det är skadligt för hjärnan att få dessa impulser?
Om jag skulle visa nån tenedens på galenheter beror det förmodligen
inte på detta utan det faktum att jag har en fallenhet för att vara knäpp.

Kärlmissbildning i ansiktet, lättblödliga kärl....hm....jag anar ett tema.
Tänk så är mina kärl klena, det skulle ju i princip kunna innebära
att jag dör av brustet blodkärl i hjärnan när som.......

Inte konstigt jag har huvudvärk!!


Tisdagskyss från tjej som är lite orolig på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0