Veckans flamma!

Ja, det ämnet kom ju  liksom av sig lite.
Sorry Jonas, jag skulle ju faktiskt uppdatera, det sa jag.
Men det är lite stiljte i just den seglarvinden nu.

Jag är för lat för att gå till Bond, hänger för mycket vid datorn
för att se snygga moviestars på tv men va fan, jag är inte kräsen!

Veckans flamma är:



Big Brother-Martin!

Hade jag varit 22 hade jag dött av hans snygghet!
Finaste kindbenen som visas på tv just nu, sjukt heta läppar
och dessutom pratar pojkvaskern skånska.

Nu är jag ju 23 och får hålla tillgodo med:


Ruskigt gubbsexiga Big Brother - Peter!
Gubbe är väl till att ta i men han är över 40 och het.
Sätter mitt livs besparingar på att min syster finner denna
man charmig som choklad!!

Eldigkyss från tjej får se på film och leta hunkar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0