Aningens rött på olika sätt.



Väntar i nuläget på Madde med den härligt klingande skånskan.
Det går i söderns tecken för mig idag.
Ikväll ska jag träffa en gammal skånepåg som jag inte träffat på
si så där 300 år.

Vi var liksom ett litet par i slutet på 90-talet när jag blev Halmstadbo
och ja, jag är ju faktiskt kompis med de flesta av mina gamla flammor.
Alla utom två faktiskt.

Den ena för att han är rutten i hela huvudet och den andra för att han
lämnat Sverige.

Och Johan då såklart, men vi var iaf vänner tills döden skilde oss åt!

Bortsett från dom paranteserna är jag  kompis med mina boyfriends,
inte för att jag haft så många men dom som varit har fått stanna i några år
och då blir man ju liksom lite bästisar med.

Ex är lite skojsig, man har ju liksom redan gjort allt med
dom så spelrummet är ganska stort och det kan ju inte bli annan
än trevligt.

Torsdagskyss från Diana som är segaste korven i lådan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0