Bye bye for now!


Varit hurtig och rensat lite bland all skit jag har.
Det är typ alltid städat hos  mig, de ytor som syns iaf.
Jag  lever lite efter devisen"det som inte syns finns inte"
så i skåpen är det intryckt lite av varje i en salig blandad kompott.

Jag har väldans svårt att slänga saker och sparar på massa
onödig skit men idag fick jag ett ryck och slängde lite gammal
trams.

När jag väl har slängt det i kassen gäller det att jag skyndar
mig ner till soprummet och slänger det i tunnan annars finns det risk
för att jag ändrar mig.

Snabbar mig innan jaq hör  mina saker sjunger med i Adeles dänga,
don´t you remeber the reason you loved me before!!

Jag vill ju liksom inte få dåligt samvete.......!!!

Kyss från Diana som ska njuta av godis och musik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0