Den är här.



Absolut sista dagen som 30, nu är det dags att bli närmre 40 än 30.
Hua vad det låter illa, tur jag aldrig blir äldre än 23.

Året som 30 har varit helt annorlunda från alla andra år.
Träffat några nya fina människor som jag uppskattar väldans mycket
och som jag hoppas finns kvar for ever.

Barn har blivit till, barn har lärt sig gå,mamma har slutat  gå.
Jag har solat och badat i havet, Johan har dött i havet.

Jag har hånglat lite och jag har minsann fått snuska lite också.
Ingen skillnad på det som 29-åring eller 30-åring.
Förmodligen känns det likadant på lördag efter 24 med.

Första halvan som 30 var himla mys, andra halvan
var mest fyllt av elände.

Mamma som blev som ett barn igen, en förlorad kärlek,
en icke-välmående babygrotta, en enorm sorg.

Jag har dock hört att man kan börja på nytt blad vid varje
födelsedag så nu är det dags för ett kanonår!!

Kvällen innan det är nyår i min födelsekalender spenderade jag på rätt
plats, ja kvinnor ska ju befinna sig i köket.

Tårta och lite muffins har jag fixat till, hoppas nån jäkel dyker upp
och vill äta!!

Fredagskyss från tjej som hittar i köket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0