Det gick bättre innan.



Hög tid för test av fiskelyckan igår. Man skulle kunna säga att det är en jäkla
tur att mitt matintag inte är beroende av antalet fisk jag får.

Då hade jag varit smal som barnen på tv och förmodligen hade en fiskinsamling till
fröken Diana skett via sms.

Får väl dock erkänna att jag mest satt ner far way from mitt spö och
snackade massa, det är trots allt det jag gör bäst=)

Men för andra gick det bättre, Fredde va först ut och fick en sik som jag bestämt
hävdade va en sutare till pappa påstod att jag hade fel. Vilket jag aldrig har!!


En stolt jäkel=)

Sen var det dags för syster att få en meningslös liten abborre som
hade turen att bli ikastad igen för att växa till sig lite.



Det intressanta med kortet är att pappa faktiskt har en riktigt gubbhand
och uppenbarligen behöver han klippa sina naglar.
Eftersom att han fyllde 69 igår är det väl helt ok att ha en gubbhand!

Måndagskyss från tjej som hoppas på en solig vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0