Here it goes!


Tack för alla grattis och jovisst smakade tårtan gott!
Tusen tack för alla kondoleanser!

Jag vet att det är skitäckligt att röka och att avskum som rökandes jag
borde vara hemlösa för att inte förpesta för andra från balkongen.
Men so far är luften fri, och äcklig då, i min närhet iaf!


Vad som hände med mysgubben? Han blev helt enkelt jävligt
omysig i samma sekund som han bytte ut mig!
Efter diverse ursäkter hitan och ditan är det inte så
spännande längre.
Ja, således är jag öppen för förslag så att säga!

Hahaha, naj! Jag kluckar inte lika ofta längre och ja,
jag vet att man kan behandla det. Nån gång sen typ...senare!

Nån sengångare undrar om jag gift mig, antar att det beror
på mitt namnbyte.
Så jag upprepar: min pappas pappas fru dog för typ ett år sen
och eftersom namnet är taget av just pappas pappa och hans bror
så tog vi det namnet strax innan jul. Annars hade det dött ut!

Jag gifta mig? Hahahahahaha. bara tanken på det gör att jag trillar
ihop av nervositet!

Om det känns okej att ha passerat 30? Nej, är du helt vrickad,
jag är 23! Har varit det ett tag och kommer vara det länge länge!
Men jovisst, det känns helt ok att fortfarande vara 23!

Madde, Mariana, Eeva och Sara: TACK!

Tortyrkammaren och ödehuset: SLÄPP DE!!

Kyss från hurtig tjej som saknar batteri på telen för alla appar drar så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0